16 maja 2015

Team 1 - Od Est

Cd. tego

Byłam bardzo zadowolona z mojego zamówienia, które dostałam. Akurat ten królik był niezwykle okazały. Mięso soczyste i miękkie. Gdy skończyłam jeść zostały same kosteczki. Spojrzałam się w stronę innych wilków. Wszyscy już kończyli jeść zwierzynę.
- A więc... - chciałam się o coś spytać, ale ich pytający wzrok nie pozwolił mi na to. Antilqus szybko powiedział:
- Czerwienisz się.
- Co? Naprawdę? - gdy to powiedziałam wszyscy potakiwali głowami. Szybko odwróciłam wzrok, Nawet nie poczułam.
- Więc... co chciałaś? - spytała się wadera stojąca obok Mixi.
- Jak pamiętam nazywasz się Shailene... A więc... mogłabyś opowiedzieć swoją historię? Sorry, że taka jestem, ale pewnie nie ruszymy się póki każdy nie opowie swojej historii. Po prostu chciałabym już wyruszyć, bo jesteśmy trochę w tyle... inne drużyny już wyruszyły. - spojrzałam na waderę przepraszająco.
(Teamie 1?)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz