13 maja 2015

Uwaga! Uwaga!

  W dniu 15.05.2015 wystartuje event "Rajd bogów". Podczas jego trwania wszystkie inne fabuły zostaną ZAWIESZONE do zakończenia, czyli planowo do 14.06.2014. Wstępnie prosiłabym wszystkich członków watahy o potwierdzenie zapoznania się z tym postem w komentarzu, gdyż podczas eventu zostaniecie podzieleni na drużyny i nie chcę, by ktoś miał zastój z powodu braku aktywności wśród innych członków.
  Również w dniu 15.05.2015 odbędzi się czystka i niezapisani na dole zaginą, a jeśli nie dadzą znaku życia do końca eventu (nie przyślą mi wiadomości przez hw) zostaną wygnani z watahy/zbici/cokolwiek innego.
Ze słonecznej banicji
Argona



Informuję, że się zapoznałem, ale nie jestem wilczkiem więc Ci się wtrynię do posta
~Kashari

19 komentarzy:

  1. Melduję że przeczytałam pod tą
    ~Tenebrae

    OdpowiedzUsuń
  2. Melduję zapoznanie się z informacją xP (żebym o sobie nie zapomniała xP)
    Argona
    Doctor
    Bezimienny

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze jestem :P i melduje zapoznanie się z tą informacją w sobotę napisze jeszcze raz na hw
    Est

    OdpowiedzUsuń
  4. To wszystko bez sensu..
    shai na skraju załamania nerwowego siedząca bez większego zainteresowania lekcja w szkole.
    kto zrozumiał dostaje nobla

    OdpowiedzUsuń
  5. Przeczytane
    ~Vincent, Hikaru

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapoznałam się.
    ~Tempestas

    OdpowiedzUsuń
  7. Melduję sie :-)
    ~Tessa

    OdpowiedzUsuń
  8. Meldunek
    {Qus }

    OdpowiedzUsuń
  9. Melduję się
    /Exelie

    OdpowiedzUsuń
  10. Umiem czytać ~ Erniak

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O nie! Trzeba to zmienić! Kto się pisze za neukę Erny?

      Usuń
  11. Melduję Mako

    OdpowiedzUsuń
  12. Melduję Ookaminoishi

    OdpowiedzUsuń
  13. Melduję się ;d
    ~Satoshi
    ~Veela

    OdpowiedzUsuń
  14. Melduję Dalię :3

    OdpowiedzUsuń
  15. Melduję się. przepraszam, że dopiero teraz... mogłabym dołączyć do 1 team'u ?
    ~Airis

    OdpowiedzUsuń