27 maja 2015

Team 1 - Est

- A więc, ktoś coś ukradł z Olimpu Zeusowi, naszemu bogowi, jakąś rzecz
- Jaką? - spytał się Sain
- No właśnie nikt nie wie... - odpowiedziałam wzdychają. Była pewna chwila ciszy. Mam już tego dosyć więc powiedziałam:
- Mixi może... wiesz zamiast siedzieć tutaj i sobie gawędzić... może... już byśmy poszli szukać tego czegoś, chciałabym już no wiesz... iść na poszukiwania. 
- Dobrze, rozumiem cię. Im szybciej rozwiążemy tą sprawę tym lepiej. Grupo ruszamy! - odpowiedziała Mixi. Szybko wyruszyliśmy w stronę wulkanu. Ah... jak tęsknie za Clair została sama w jaskini... a ja jak zawsze poszłam sama... no nie tak do końca. Po kilku godzinach byliśmy już bardzo blisko miejsca gdzie mieliśmy poszukiwać zagubionego przedmiotu. Usiedliśmy obok wielkiego drzewa. Więc spytałam się:
- Jak myślicie jak będzie wyglądał ten przedmiot?
( Teamie 1? Może ktoś z teamu oprócz mnie też napisze?)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz