19 maja 2015

Sain

Kontakt: Shadow732 / kosenok732@gmail.com
Imię: Sain
Pseudonim: Fox
Płeć: Basior
Wiek: 3 lata
Żywioł: Nikt nie zna żywiołu tych wilków, prawdopodobnie ta rasa nie ma nic związanego z żadnym z żywiołów. Ale ze względu na ich spryt oraz zwinność nazywają ich "Sprinterami"
Patron: Hermes, Atena
Cechy charakteru: Sain jest zwykle samotnikiem, nie jest duszą towarzystwa. Zwykle używa swój wolny czas na treningach oraz na dodatkowych zleceniach, nie lubi siedzieć bezczynnie, więc raczej go nie zobaczycie odpoczywającego z wyjątkiem nocy kiedy śpi. Nie lubi rozmawiać o swojej rodzinie oraz jego rasy ze względów panującej "tajemnicy sprinterów", jak na to inni mówią, nie może mówić o jego rasie ani zdradzać tajemnic związanych z nią. Chociaż jest samotnikiem nie znaczy, że nie lubi towarzystwa innych osób, chociaż większości nie ufa oraz woli zajmować się tylko jego robotą, jak się go bliżej pozna można go zobaczyć jako miłego oraz czułego basiora. Woli mieć garstkę przyjaciół, którym może ufać, niż całą watahę znajomych, którzy się nim nawet nie przejmują.
Cechy charakterystyczne: Posiada czarne znamię przy prawym oku, jest to znak sprinterów. Jeśli Sain się dostatecznie rozpędzi, można ujrzeć jak z jego oczu emanuje energia, każdy sprinter to posiada. 
Stanowisko: Posłaniec
Historia: Sain nie posiada złożonej historii, żył jak każdy wilk, dorastał w swojej watasze, miał rodzinę, przyjaciół. Był jednym z najbardziej szanowanych oraz najbardziej uzdolnionych wilków z jego rasy, dlatego przejął rodzinny artefakt, kamień sprinterów. Jego pseudonim "Fox" nadali mu jego znajomi, był najsprytniejszy ze wszystkich w grupie.
Natomiast jak się znalazł w tych terenach? Cóż, to była prawdopodobnie ostatnia misja Sain'a z jego ekipą...
***
- No dobra chłopaki, to ma być czysta robota, nikt nas nie widział nikt nas nie słyszał.
- Sain jesteś pewien, że to dobry pomysł? Wykradnięcie jakiegoś kamyka, który jest ważny dla tej watahy raczej nie jest za dobrym pomysłem.
- Te, Kano,  jesteś sprinterem czy nie? Nie cykaj się tak, wszystko mamy obczajone. Fox długo obserwował tę watahę i wie jakie są słabe punkty. Poza tym, robota to robota co nie?
- Będziecie tak sterczeć czy się w końcu ruszamy? Jesteśmy gotowi Fox.
- Świetnie, pamiętajcie o jednym. Wyeliminujcie wszystkich świadków, nikt nie może wiedzieć że to byliśmy my, a jak coś nawali to spadamy stąd jak najszybciej.
- Zrozumiano szefie.
- Chłopaki pomyślcie tylko jakie dostaniemy zapasy za ten mały kamień, będzie na wyżywienie kilku pokoleń.
Atakowaliśmy inną watahę, dostaliśmy zlecenie na zabranie jakiegoś podobno ważnego kamienia innej watahy, nie wiemy po co był potrzebny naszemu zleceniodawcy, ale gwarantował sowitą nagrodę, a akurat potrzebowaliśmy zasobów szczególnie, że nasze wadery spodziewały się dziecka, cóż, większość par oprócz mnie.
Wszystko szło jak z płatka, udało nam się zabrać klejnot bez niczyjej uwagi. Jednak oczywiście musiało coś nawalić.
- Ej Sain, to był ten portal przez który mieliśmy wrócić bez problemu?
- Nie jestem pewien Nate, ale nie widzę żadnego innego.
- Może ty wejdź pierwszy? Przecież znasz praktycznie całą krainę, dasz radę do nas wrócić.
- O stary, nie wiem czy to dobry pomysł, Fox jesteś pewien tego?
- Weźcie kamień na wszelki wypadek, gdybym nie dał rady wrócić przed wami powiedzcie, żeby się o mnie nie martwili. Wchodzę do tego portalu.
Jednym z nagłych problemów było to, że zauważyli nas, gdy rozmawialiśmy w tym momencie, usłyszeliście tylko krzyk 
- Intruzi! - Już przyszła połowa wojska tej watahy.
- Kurwa Kano miałeś patrzeć czy nikt nie idzie!
- Że ja miałem? To była robota Hex'a!
- Dobra bierzcie kamień i spadajcie stąd jak najszybciej, jakoś was odnajdę. Powodzenia
Wszedłem prosto do portalu, to nie był ten portal o którym mówił zleceniodawca. Portal zamknął się po tym jak do niego wszedłem, byłem w nieznanym mi terenie. To była jakaś łąka, z dziwnymi kwiatami, gdy tylko przy nich przybywałem, zaczynałem czuć się senny.
- Cholera, gdzie ja jestem?  Nate, Kano, Hex?!
Nic nie było słychać, nie znałem tych terenów, jakby to był inny świat.
- Mam nadzieję, że chłopacy dali rade uciec, ten durny kamień to była jedyna szansa na uratowanie naszej watahy.
W oddali zobaczyłem wilka którego wcześniej nie znałem, nie dałem nawet rady nic powiedzieć, straciłem przytomność, to było zbyt dużo jak na mnie.
No cóż, jak widać, znalazłem nową grupę, większą, wytrzymalszą, a przynajmniej mam taką nadzieję. Pytanie brzmi: Czy mnie zaakceptują?
Motto: "Zawsze miej plan zapasowy" ~Voldum
Moce:

  • General Knowledge: Kto powiedział że wojna nie pozwala używać nauki jako broni? Sain potrafi zrozumieć mechaniki różnych przedmiotów oraz ich budowę co pozwala mu na odtworzenie różnych rzeczy za pomocą dostępnych materiałów.
Umiejętności:
  • Faster than light - Jest to rzecz związana z jego rasą. Jako że Sain jest sprinterem, jest szybszy od innych wilków, zwierząt, a nawet jeśli się postara, samego światła.
  • Fox Smartness - Sprinterzy posiadają również duży spryt, który inni porównują do sprytu lisa. Sain potrafi ominąć każdą przeszkodę oraz znaleźć sposób na każdy problem bez większego wysiłku.
  • Enemy copy - Sain potrafi szybko wyuczyć się ruchów swojego przeciwnika i użyć ich przeciwko niemu, nieważne jakiej jest rasy. Wyuczonych ruchów jednak nie używa w przyszłości, chyba że pozwolą mu przetrwać.

Partnerka: Szuka
Rodzina: Sain nie miał żadnych oznak życia od swojej rodziny od kiedy został wrzucony w portal. Być może nadal żyją.
Data urodzenia: ?
Talizman: Kamień sprinterów - Tajemniczy kamień, który według legend jest przekazywany sprinterom z pokolenia na pokolenie. Najcenniejsza rzecz z rodu sprinterów. Krążą legendy, że ten, kto posiada ten kamień, przejmuje umiejętności swoich poprzedników.
Nora: Brak, ciągle w ruchu
Ciekawostki:
  • Sain nie przepada za swoim normalnym imieniem, woli gdy inni używają w stosunku do niego jego pseudonimu.
  • Wcześniej był uzależniony od wyrobów tytoniowych. Nadal nie pogardzi jeśli ktoś mu zaproponuje.

Statystyki:
Siła: 8 | Zręczność: 10 | Moc: 2 | Szybkość: 18 | Kondycja: 10 | Refleks: 8 | Zauważanie: 7 | Wilcze Drahmy: 200 | Krwawe Rubiny: 0 | Wykonane questy: 0 | Wykonane zadania: 0 |
Pochwały: 0
Upomnienia : 0

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz