16 maja 2015

Damon

Kontakt: paula280902
Imię: Damon
Pseudonim/zdrobnienie: Dam, Dami (przez znajomych i rodziców), demon (przez wrogów)
Płeć: Basior
Wiek: 2 lata (nieśmiertelny)
Żywioły: Ogień, śmierć (po ojcu), Woda (po matce)
Patroni: Posejdon i Hefajstos
Cechy charakteru: Damon jest miłym wilkiem, ale dla nieprzyjaciół potrafi być chamski.
Przez to co przeszedł nie opowiada swojej historii byle komu. Jest również waleczny. Oddał by życie za przyjaciół i rodzinę. Nie jest typem romantyka, ale to nie znaczy, że nie obchodzą go piękne wadery.
Cechy charakterystyczne: Czarna łata na grzbiecie, naderwane ucho
Stanowisko: Szpieg
Historia: Urodził się w watasze gdzie wilk ma odziedziczyć rasę i żywioł po jednym z rodziców.
U mnie niestety rodzice nie byli powiązani z rasą wilka ognia. Matka jest wilczycą Wody, a ojciec wilkiem Śmierci. Alfa był bardzo zniesmaczony gdy się o mnie dowiedział, ale pozwolił na mieszkać. Gdy już byłem dorosłym wilkiem i w nocy wracałem do watahy zobaczyłem jak alfy wygnali moich rodziców usłyszałem również, e chcą mnie zabić. Gdy ich podsłuchiwałem zauważyli mnie i wyplątała się bójka, którą ja wygrałem. Szybko pobiegłem szukać rodziców. Po kilku dniach znalazłem ich w nowej watasze. Niestety nie  mogłem tam dołączyć. Postanowiłem szukać innej watahy. Napotkałem się na Watahę Cichej Nocy w casie gdy byłem w watasze cichej nocy miałem towarzyszkę, ale gdzieś się zgubiła może kiedyś ją znajdę. A wataha została zamknięta. Od tamtej pory błąkałem się po lesie. Aż natrafiłem na tą watahę.
Motto: "Czasami lepiej kierować się sercem niż rozumem"
Moce: 
  • Włada żywiołem ognia
  • Potrafi przeteleportowywać się 
  • Rozmawia z różnymi zwierzętami magicznymi
  • Zadawanie bólu wzrokiem

Umiejętności: Jedna z umiejętności to super wyostrzone zmysły. Potrafi świetnie rozwiązywać problemy jakie istnieją również szybko potrafi zażegnywać spory. Idealnie włada mieczem, sztyletem wszystkimi typami broni, ale najbardziej lubi miecz i sztylet.
Partnerka: szuka
Zauroczony: narazie w nikim
Rodzina: W innej watasze
Data urodzenia: 1 maja 2013 
Przedmioty: miecz, sztylet
Talizman: Talizman wodnej nadziei - Talizman dostał od matki. W talizmanie uwięziony jest wodny ptak który wskazuje drogę, gdy ktoś się zgubił. Wytwarza również barierę ochronną wokół wybranych osób.
Nora: jaskinia tęczowych skał - Znajduje się w Lesie Eteru
Towarzysz: nie ma kiedyś miał
Inne zdjęcia: Jeśli w mocach nie ma przemiany, nie może mieć z niej zdjęcia. No chyba, że w jakiś sposób ją "zdobył" w późniejszym okresie.
Statystyki: 
Siła: 9 | Zręczność: 8 | Moc: 9 |Szybkość: 10 | Kondycja: 8 | Refleks: 9 | Zauważanie: 0 | Klasa Pancerza (KP): 0 | Wilcze drachmy (WD): 200 | Krwawe Rubiny (KR): 0 | Wykonane zadania: 0 | Wykonane Questy: 0|
Upomnienia:  0
Pochwały:  0

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz