21 maja 2015

Team 1 - Od Est

(cd. tego)
- Shailene! - wadera zniknęła pod wodą - Shailene! - nikt nie odpowiadał. Kilka łez spadło w przepaść. Już chciałam skoczyć za nią jednak Mixi z Antilqusem powstrzymali mnie.
- Ja... Ja muszę jej pomóc! Puśćcie mnie!
- Spokojnie Est... Shai ma żywioł wody. Poradzi sobie... - powiedział ktoś z tyłu. Nagle Shailene wyskoczyła z dołu i stanęła przede mną. Od razu się do niej przytuliłam. Chwilę się nie ruszała, ale potem mocno mnie odepchnęła.
- Co ty robisz?! - spytała się Shai. Wyglądała na złą i... poirytowaną. Aż niebieskie wcześniej paski na futrze stały się białe.
- Przytuliłam cię, to źle? - pochyliłam głowę w bok. Wadera nic nie odpowiedziała.
- To ruszamy? - powiedziała Mixi.
- Jasne! - krzyknęłam
( Teamie 1? Może więcej aktywności?)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz